We zijn er - Reisverslag uit Nāmakkal, India van Paula en Joan India - WaarBenJij.nu We zijn er - Reisverslag uit Nāmakkal, India van Paula en Joan India - WaarBenJij.nu

We zijn er

Blijf op de hoogte en volg Paula en Joan

09 Februari 2013 | India, Nāmakkal

Na een lange en prettige vlucht via Mombai naar Bengalore.In Mombai nog even een flesje drank mee. Helaas die mocht niet mee in het vliegtuig. Met als gevolg heerlijk Port down in the drain.
Het was een heel gedoe op het vliegveld van Mombai de transfer liep heel anders dan verwachrt en we zijn wel tig keer gecontroleerd. God mag weten waarop. En laat ik jullie verrassen die wist het ook niet.We waren op vrijdag 10.05u brusselse tijd vertrokken en kwamen om 11.00u indiase tijd aan . Dat betekent dat we 24 uur onderweg zijn geweest. Pff dat was lang en we waren heeeel blij dat Ad een taxi geregeld had vanaf het vliegveld Bengalore. Er is een tijdsverschil van 4,5 uur vooruit.
BTW Ad en vander Putten wisten het ook niet we ondergingen het maar.
In het Huis van Colourful Children werden we allerhartelijkst ontvangen door zr Shanti en alle kinderen. We werden overladen met knuffels en ze wilden allemaal aandacht. Prachtige kinderen. Rondleiding door het huis gehad. Nadere details volgen.
Lekker lunchen en dan even rusten. Vanmiddag nog even met de kinderen spelen en dan morgen vroeg op om een bezoekje aan de kerk te brengen in onze zondagse kleren. Groetjes Joan en Paula.

• 09 Februari 2013 - 10:35

Helen:

Hoi lieve schat,
    Fijn dat na die lange reis en overstap perikelen je goed aangekomen bent en jullie een heerlijk warme ontvangst te wachten stond. dikke knuffel Helen

• 09 Februari 2013 - 11:10

Yvonne :

Fijn zo snel van jullie te horen en dat jullie een goede reis hebben gehad. Ben benieuwd naar wat jullie staat te beleven. Geniet er van.
    Xx Yvonne

• 09 Februari 2013 - 11:26

Caroline:

lieve joan ,

Wat gaaf het avontuur is begonnen en tot nu toe gaat het goed. Daar ben ik heel blij om en wat een andere wereld waar je nu bent.
    Ik denk dat je veel liefde zult geven maar ook veel liefde zult terug ontvangen.
    Wij gister caranavl gevierd en dat was heel leuk want wat kunnen ze genieten daarvan. De band was er weer en dat was super. Zo top dat die mensen komen. Ah had gesponsored met chocomelk en slagroom en cake. En de fritesboer gaf ook korting dus het was een geslaagde aktie en ik was helemaal blij ervan.
    NU ga ik vanavond zelf caranaval vieren hier in Bommel. gerard als banaan, anna als roodkapjenils als pinguin en ik als stewardess, leuek familie bij elkaar.

het ga jullie goed daar.

liefs Caroline

• 09 Februari 2013 - 12:01

Ginie:

Lieve Joan. Wat fijn dat jullie reis goed verlopen is. Dit lijkt veel sneller te zijn gegaan dan het krijgen van jouw visum. Fijn dat je zo ontvangen wordt. Jullie gaan vast nog veel beleven. Geniet ervan. Erg leuk om op deze manier jullie ervaringen te kunnen volgen. Liefs Ginie

• 09 Februari 2013 - 16:57

Anne:

Lieve Joan,
    Wat fijn dat jullie er zijn. Nu een beetje bijkomen van de reis. Ik hoop dat jullie de komende dagen veel plezier hebben daar.
    Groetjes,
    Anne

• 10 Februari 2013 - 09:53

Christine:

Lieve Paula (en Joan)
    Na zo'n warme ontvangst ben je de reis ook snel weer vergeten. Mooi! Ik wens jullie een hele mooie, kleurrijke reis en veel plezier. Leuk om jullie zo te kunnen volgen.
    Lieve groet, Christine

• 10 Februari 2013 - 10:40

Kitty Kanters:

De vliegreis zit erop, al gesnoven van de Indiase cultuur, met de taxi door het toeterverkeer en nu in de rust bij het huis van CC. Laat jullie goed verzorgen door de zusters, geniet van de kinderen en zing lekker liedjes met hen. Het weekend is zo voorbij en dan is het werken geblazen, laat jullie gevoelsprieten hun best maar doen. De Ad en Paula de groeten !
    Wij genieten hier van de carnaval, het hossen de optocht en het alcohol. Tot later. Groet Kitty

• 10 Februari 2013 - 12:39

Mieke De Laat:

Ha die Joan,
    Krijg je alle indrukken verwerkt? Ik stel mij voor dat het allemaal erg overweldigend is. Ik kijk al uit naar de foto's want die zeggen vaak meer dan woorden, hoe mooi ook geschreven.
    De carnavals middag op de Schalm was heel gezellig. Dat carnaval verbroederd bewezen onze grootste tegenpolen binnen onze groep. Ze zochten elkaar op en dansten met elkaar. Iedereen genoot van de live optredens van de Kleinkeinder en Astrant.
    Om Kees hoef je je ook al geen zorgen te maken. Die "viert" feest in Dommelbaorze Durp en krijgt daar zijn natje en zijn droogje.
    Ik hoop dat de zusters jullie na 14 dagen nog wel willen laten gaan.... want met zulke krachten erbij....